Quercitina, pret și la ce folosește

4 min


quercitina din leustean

Quercitina este un flavonoid prezent în fructe, legume și cereale, are proprietăți biologice unice care pot îmbunătăți performanța mentală / fizică, poate reduce riscul infecțiilor și poate preveni apariția unor boli grave precum cancerul.

Quercitina este unul dintre cei mai abundenți antioxidanți din dieta zilnică și joacă un rol important în a ajuta corpul să combată daunele provocate de radicalii liberi, radicali care sunt în strânsă legătură cu bolile cronice.

Quercitina aparține unui grup de compuși vegetali, din plante, numiți compuși polifenolici sau flavonoide. Flavonoidele pot fi găsite în diferite fructe, legume și ceaiuri, dar și alimente precum vinul roșu și ciocolata neagră.

Flavonoidele, cum ar fi quercetina, elimină particulele din corp cunoscute sub numele de radicali liberi care deteriorează membranele celulare, modifică ADN-ul și chiar provoacă moartea celulelor.

Efectele benefice ale flavonoidelor precum quercetina provin din capacitatea lor de a funcționa ca antioxidanți. Antioxidanții sunt compuși care se pot lega și neutraliza radicalii liberi.

PLAN

Nec exerci nostrud mnesarchu
id. Sit epicuri albucius posidoniu
ei, in eam quaeque feugait.

Old Price

Price

DISCOVER

Solgar, Quercetin Complex with Ester-C Plus, 50 Vegetable Capsules

Quercitina 500 mg de la Solgar este unul din cele mai bune suplimente alimentare care conțin quercitină. Mai conține 500 mg de vitamina C, 50 mg de Calciu  și Bromelaină (2000 GDU/g) 50mg

11,62$ (47 Lei)

-5% reducere

cod  promoțional: AXC0435

Radicalii liberi sunt molecule instabile care pot provoca leziuni celulare atunci când nivelurile lor devin prea mari.

Daunele provocate de radicalii liberi sunt strâns legate de numeroase afecțiuni cronice, inclusiv cancer, boli de inimă și diabet.

Quercetina este cel mai abundent flavonoid din dieta ta zilnică. Se estimează că o persoană obișnuită consumă zilnic între 10 și 100 mg de quercitină.

Suplimente de Quecitina pret

Quercitina poate fi găsită în suplimentele alimentare, atât sub formă de pudră, cât și sub formă de pastile.

Pe site-ul iherb veți găsi o gamă diversificată de suplimente de quercitină. Datorită ultimelor studii privind noul virus care ne-a schimbat în totalitate viața și

Prețuri Quercitină

  • Life Extension, Optimized Quercetin, 250 mg – preț 67 Lei
  • Quercetin with Bromelain 500mg – Quercitină cu Bromelaină (un amestec de enzime provenite de la specia Ananas comosus) 120 de capsule de la firma Now Foods – preț 79 Lei
  • Complex de Quercetină cu Ester-C Plus de la Solgar (Ester-c este o formă inovativă de vitamina C și include de asemenea metaboliții vitaminei C) – preț 47 Lei

Alimente care conțin Quercetină.

Cum scriam și mai sus, alimentația fiecăruia dintre noi include diverse cantități de quercitină, însă prin adăugarea unor alimente care conțin cantități mai mari de quercetină, poți crește semnificativ aportul de antioxidanți din organism, îmbunătățind semnificativ propriul sistem imunitar.

Valorile prezentate mai jos, sunt calculate ca miligrame la 100 de grame de aliment consumat:

  • Frunze de leuștean: 170 mg
  • Capere (la borcan): 180 mg
  • Capere proaspete: 233.84 mg
  • Ceapă roșie : 32 mg
  • Mere: 4 mg
  • Struguri roșii: 2.5 mg
  • Afine: 3 mg
  • Kale (este un tip de varză): 7 mg
  • Mărar proaspăt: 55,15 mg
  • Polen de albine: 20.95 mg
  • Ceai negru: 2 mg

Dintre toate legumele, se pare că, caperele și leușteanul sunt în topul alimentelor cu conținut ridicat de quercitina. Cum caperele nu sunt alimentul favorit al românilor și nici nu ai cum să mănânci jumătate de borcan de capere, leușteanul și ceapa roșie rămân singurele alimente care pot fi consumate lejer.

Sincer, am fost surprins să văd că leușteanul conține o cantitate mare de quercitina, fiind printre primele trei alimente cu un conținut extrem de ridicat de antixidanți.

Deși nu putem mânca salată de leuștean și nici cantități industriale, o putem însă băgă într-un blender și putem face un shake interesant de vitamine și nutrienți care să țină virușii departe.

Dacă vă gândiți că leușteanul în ciorbă este o soluție bună, ei bine, mai trebuie să aflați că alimentele care au fost prăjite și fierte au niveluri mai mici de quercetină. Fierberea provoacă cea mai mare scădere prin degradarea quercetinei, care se scurge în apa clocotită!

Un alt exemplu, este ceapa roșie. În primele 12 zile de la recoltare, aceasta poate pierde între 25 și 35% din conținutul de quercitină. După această perioadă, ceapa roșie nu mai are pierderi semnificative din acest antioxidant.

Se pare că quercitina este un antioxidant mai important decât pare la prima vedere, unele studii arătând că aceasta poate lupta extrem de eficient împotriva noului coronavirus SARS-CoV-2

Deși tot mai multe site-uri au început să publice informații despre acest antioxidant și despre legătura acțiunea acestuia împotriva noului coronavirus, nu există studii elaborate privind faptul că antioxidantul de quercinina poate preveni infectarea cu acesta.

Ce este sigur însă legat de SARS-CoV-2, este că majoritatea celor care a făcut forme grave a bolii, au avut un sistem imunitar scăzut.

Pentru o imunitate bună, există câteva suplimente recomandate precum vitamina D, vitamina C, zinc, quercetină, magneziu și antioxidanți suplimentari precum curcumina și resveratrolul.

Quercetina contraindicații și efecte secundare

Administrată pe cale orală și pe termen scurt, Quercetina este posibil să fie sigură pentru majoritatea oamenilor. Quercetina a fost utilizată în siguranță în cantități de până la 500 mg de două ori pe zi timp de 12 săptămâni. Nu se știe dacă utilizarea pe termen lung sau cantitățile mai mari sunt sigure.

Quercetina poate provoca dureri de cap și furnicături ale brațelor sau a picioarelor. La doze cuprinse între 3 mg și 1000 mg pe zi, studiile clinice nu au demonstrat efecte adverse semnificative, dar se știe că la dozele foarte mari, quercetina poate cauza leziuni la rinichi.

Interacțiunea Quercitinei cu alte medicamente

Antibiotice. Fiți extrem de precauți cu această combinație. Dacă luați antibiotice sau ați luat suplimente de quercetină și sunteți nevoiți să începeți un tratament cu antibiotice este bine să discutați despre acest lucru cu medicul dvs. de familie. Luarea quercetinei împreună cu unele antibiotice poate scădea eficacitatea antibioticelor. Unii oameni de știință cred că quercetina ar putea opri acțiunea antibioticelor asupra bacteriilor.

Ciclosporina. Un studiu efectuat pe voluntari sănătoși arată că administrarea de quercetină înainte de ciclosporină crește nivelul sanguin al ciclosporinei și prelungește timpul de rămânere a acesteia în organism.

Interacțiunea quercetinei cu ficatul. Unele medicamente sunt modificate și descompuse de ficat. Quercitina ar putea scădea timpul în care ficatul descompune unele medicamente. Luarea quercitinei împreună cu unele medicamente care sunt descompuse de ficat poate crește efectele acestor medicamente și efectele secundare ale acestora.

Înainte de a lua suplimente alimentare, este neapărat necesar să consultați un medic nutriționist sau să discutați cu medicul de familie.


What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win
Remus Mohor

Mulțumim că ați ales să accesați proiectul W!K!

0 Comments

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *